مقالات

راهنمای خرید برچسب شیشه مات کن

کارو-راهنمای-مات-کن

برچسب شیشه مات کن چیست؟ امروزه اکثر ما در خانه یا محل کار خود نمونه ای از کاربرد ها و استفاده از برچسب شیشه مات کن را دیده ایم که اکثریت هم برای کاهش دید یک اتاق یا جلوگیری از ورود نور به خانه از آن استفاده می کنیم و یا اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم شرکت ها یا ادارات یا کارخانه جات ها برای صرفه جویی در هزینه های خود فضا های کاری خود را با استفاده از شیشه قسمت بندی می کنند و برای حفظ حریم شخصی اتاق ها با استفاده از برچسب های شیشه مات کن این شیشه ها را مات میکنند.

کاربرد برچسب شیشه مات کن

یکی از رایج‌ترین موارد استفاده از شیشه مات کن برای مات کردن پنجره‌ها است. خصوصاً پنجره‌هایی که در طبقات پایین و مشرف به همسایگان هستند و یا پنجره های طبقات بالای ساختمان برای جلوگیری ورود بیش از حد نور شیشه های خود را مات میکنند، ساکنین این خانه‌ها می‌توانند با برچسب شیشه مات کن طرح جذاب، هم نمای اتاق را زیباتر کنند هم تا حد زیادی دید از بیرون به خانه و نور خورشید در روز را مسدود کنند.

دیگر کاربرد برچسب شیشه مات کن برای دیوارهای شیشه‌ای است که در فضا های اداری، بناها و ساختمان‌ها مختلف دیده می‌شوند. شما می‌توانید با برچسب‌های دلخواه شیشه مات کن، هم فضاهای شخصی‌تری در مکان‌های عمومی ایجاد کنید. همین طرح را می‌تواند برای پارتیشن‌های شیشه‌ای شرکت‌ها و ادارات هم بکار برد.

کاربرد برچسب شیشه مات کن

انواع برچسب شیشه مات کن

شما بسته به کاربرد شیشه مات کن و مکان نصب آن می توانید از مدل های مختلف و متنوعی استفاده کنید که در مجموعه روبینزو 3 نوع برچسب شیشه مات کن موجود می باشد:

  • شیشه مات کن ساده

شیشه مات کن های ساده کاربرد های زیادی ندارد و فقط معمولا در پنجره ها یا برای کاهش دید پارتیشن بندی استفاده می شود.

  • شیشه مات کن سه بعدی

در مجموعه ما از این نوع برچسب شیشه مات کن محولات متنوعی اب طرح های متنوعی موجود می باشد که با طرح های جذابی که دارند همیشه انتخاب مناسبی برا استفاده فضا های کاری می باشند.

  • شیشه مات کن رنگی یا طرح دار

جدیدا شیشه مات کن های رنگی مورد استفاده در آشپزخانه ها و اتاق خواب ها قرار گرفته اند که در کنار بقیه کاربرد های شیشه مات کن ضاهری زیبا هم به فضای مورد نصب اضافه می کند.

پیشنهاد مطالعه: مزایا و معایب استفاده از برچسب های شیشه مات کن

آموزش نصب برچسب شیشه مات کن

بعد از خرید برچسب مورد نظر خود چالش بعدی که در پیش دارید نحوه صحیح نصب برچسب شیشه مات کن هستش که در ویدیو زیر میتوانید کامل آموزش نصب صحیح این برچسب ها را بیاموزید.

برای چاپ شیشه مات کن دلخواه چه کنیم؟

معمولا شرکت های تجاری برای استفاده از این برچسب ها به طرح های اختصاصی خود روی می آورند تا زا لحاظ برندینگ در فضای کار خود نیز این منظور را حفظ کنند و اگر برای شما نیز برای استفاده از برچسب شیشه مات کن خود طرح خاص و اختصاصی مد نظر دارید با ارسال طرح و درخواست خود برای ما مجموعه روبینزو با بالاترین کیفیت و سریع ترین زمان طرح مد نظر خود را چاپ و برای شما به سراسر کشور ارسال خواهد کرد. و نکته بعدی اینه اگر نیاز به طراح در این زمینه هم دارید می توانید صفر تا صد این کار را به ما بسپارید و برای اطلاعات بیشتر هم به صفحه چاپ و برش وبسایت ما مراجعه فرمایید.

خرید آنلاین برچسب شیشه مات کن

همانطور که گفته شد برچسب های شیشه مات کن در سه نوع میجود می باشند که در وبسایت ما هر سه نوع این محصول یعنی برچسب شیشه مات کن ساده، سه بعدی و رنگی که برای هر کدام از این تنوع ها ما محصولات زیادی در وبسایت روبینزو موجود داریم که شما با مراجعه به صفحه محصولات شیشه مات کن ما محصولات را مشاهده محصول خود را انتخاب و بصورت آنلاین خرید کنید و در سراسر کشور درب منزل خود تحویل بگیرید.

و در آخر

در این نوشته سعی شد از جهات مختلف خرید برچسب شیشه مات کن را مورد بررسی نماییم و اطلاعات خوبی را برای شما تهیه کنیم و شما هر سوال یا نظری در رابطه با خرید برچسب شیشه مات کن داشتید می توانید از بخش نظرات از ما بپرسید تا به بهتر شدن این راهنما کمک مان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *