مقالات

کاربرد های چسب دو طرفه

کور-شیشه-مات-کن

کاربرد چسب دو طرفه در دنیای امروز بسیار بالا است. هر یک از این محصولات برای عرصه های صنعتی مختلف به کار برده می شوند. انواع این چسب ها به صورت حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند و استفاده از آن ها با روش های به خصوصی انجام می شود. این چسب ها از برندهای متعددی ارائه می شوند. برای خرید هر یک از مدل های این چسب ها باید به کارایی این محصولات دقت داشته باشید. این محصولات با نکات و دستورالعمل های به خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع چسب دو طرفه

برای هر یک از انواع کاربرد چسب دو طرفه از مدل های به خصوصی از این محصولات استفاده می شود. انواع آن ها در مدل های خارجی و ایرانی در بازارهای فروش ارائه می شوند و هر یک از آن ها از مزایای قابل توجهی برای مشتریان برخوردار هستند. برخی از مدل های پر کاربرد این محصولات را در زیر مشاهده می کنید:

  • چسب های مخصوص بسته بندی محصولات که اغلب در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی مورد استفاده قرار می گیرند.
  • چسب های مخصوص صنعت خودروسازی
  • چسب های مخصوص لوازم خانگی که در کارخانه جات مربوط به این عرصه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.
  • محصولات مورد استفاده در صنایع برقی که از مقاومت بسیار زیادی برخوردار بوده و در امنیت کامل مورد استفاده قرار می گیرند.
  • چسب های مخصوص لوازم تحریر که از مقاومت کمتری برخوردار هستند.
  • چسب های ساخت و سازهای ساختمانی که ایمنی آن ها در محل های مورد استفاده مورد توجه قرار می گیرد.
  • چسب های مخصوص اتصالات ساختمانی

کاربرد چسب دو طرفه در خانه

کاربرد چسب دو طرفه در خانه

در مواقعی که می خواهید، دو شی را به هم متصل کنید، بدون آن که ردی از چسب مورد استفاده بر سطح کار مشاهده شود، استفاده از این چسب ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. برای چسباندن انواع عکس، پوستر و… استفاده از این چسب های صنعتی کارایی خواهد داشت. اتصال انواع تزیینات در منزل نیز با استفاده از این چسب ها به سهولت انجام می پذیرد. شما می توانید این چسب ها را جایگزین میخ کنید و به سادگی از آن ها در محیط منزل استفاده نمایید.

نصب آن ها بدون هیچ گونه کثیف کاری انجام می پذیرد و به همین خاطر نیز در میان مشتریان با محبوبیت قابل توجهی رو به رو شده اند. مدل های خانگی این چسب ها از مشتریان بیشتری برخوردار بوده و حساسیت استفاده از آن ها نیز کمتر از سایر مدل ها است.

کاربرد چسب دو طرفه در صنایع برقی

کاربرد چسب دو طرفه در صنایع برقی نیز بسیار پر رنگ است. هر یک از این چسب ها در دسته بندی های صنعتی قرار می گیرند و با قیمت بیشتری به مشتریان ارائه می شوند. انواع این چسب های صنعتی برای اتصالات مربوط به میکروفون ها، تلویزیون و… به کار برده شده و فرایند تعمیر و مرمت این لوازم را ساده تر می سازند. اتصالات ایجاد شده با استفاده از این چسب ها از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و این مسئله کاربرد چسب دو طرفه را در عرصه های مختلف افزایش می دهد.

کاربرد چسب دو طرفه در صنایع ساختمان سازی

کارایی انواع این چسب ها در صنعت ساختمان سازی بسیار بالا است. هر یک از مدل های این محصولات از قابلیت های ویژه ای در این عرصه برخوردار بوده و بسیاری از فعالیت های این عرصه های صنعتی را تسهیل می کنند. برخی از کاربردهای مهم این محصولات را در عرصه ساختمان سازی در زیر شرح داده شده اند:

  • استفاده از آن ها در نمای ساختمان های امروزی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.
  • هر یک از آن ها باری اتصالات درب و پنجره های ساختمان نیز به کار برده می شوند. انواع این اتصالات با چسب های دو طرفه بسیار تمیز و بدون کثیف کاری انجام می شوند.
  • انواع مبلمان نیز با استفاده از این چسب ها با بهترین کیفیت و کارایی تولید شده و در دسترس صنعتگران عرصه معماری قرار می گیرند.

ویژگی های چسب دو طرفه

از آن جا که در دنیای امروز کاربرد چسب دو طرفه بسیار بیشتر از گذشته شده است، بررسی ویژگی های هر یک از این محصولات نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. آشنایی با مزیت های استفاده از این اقلام اهمیت استفاده و کاربرد هر یک را مشخص می کند. برخی از این ویژگی های مهم را در زیر مشاهده می کنید:

  • تنوع در ساخت این محصولات یک مولفه بسیار مهم تلقی می شود. هر یک از مدل های این چسب ها برای مصارف به خصوصی تولید می شوند و به همین خاطر خرید آن ها بر اساس نوع استفاده از آن ها انجام می گیرد.
  • این چسب ها به عنوان یک اتصال دهنده نامرعی شناخته می شوند و استفاده از آن ها به همین دلیل افزایش یافته است.
  • هر یک از آن ها بدون نفوذ گرد و غبار تا سال های سال سالم باقی می مانند.
  • دوام و مقاومت هر یک از این چسب ها بر روی سطوح مورد نظر نیز بسیار بالا است.

خرید چسب دو طرفه

چسب دوطرفه ژله ای نانومجیک

کد کالا: Nano Magic double sided glue

اتمام موجودی

65,000 تومان160,000 تومانرول 5 متری
ابعاد نامعلوم
سایز

عرض 1 سانت, عرض 2 سانت, عرض 3 سانت

برند

Nano Magic

رنگ

شیشه ای

گارانتی

کیفیت و اصالت کالا

جمع بندی

کاربرد چسب دو طرفه به دلیل ویژگی های مهم و مزیت های استفاده از این محصولات هر روز بیشتر می شود. هر یک از این چسب ها در طول سال های گذشته به تولید انبوه رسیده اند و در میان صنایع مختلف مورد استفاده قرار داشته اند. شما می توانید، انواع این چسب ها را برای ساخت و آماده سازی محصولات مختلف به کار ببرید. این چسب ها قدرت بسیار بالایی دارند و با استفاده از بهترین متریال به تولید می رسند. کاربرد چسب دو طرفه در عرصه های مختلف اهمیت تولید این محصولات را افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *