مقالات

مزایا و معایب استفاده از برچسب شیشه مات کن

مزایا-و-معیب-مات-کن

استفاده از برچسب شیشه مات کن یکی از رایج ترین روش های مات کردن شیشه است. برچسب های شیشه  مات کن راه حلی ساده برای حفظ حریم خصوصی هستند و می توانید جلوه ای منحصر به فرد به طراحی داخلی و محیط کار ببخشید. در ادامه با روبینزو همرا باشید تا با مزایا و معایب برچسب شیشه پاک کن اشاره کنیم.

استفاده از برچسب های شیشه مات کن در فضاهای کوچک

برچسب شیشه مات کن برای فضاهای کوچک که استفاده از پرده می تواند عملکرد و زیبایی اتاق را خراب کند بسیار مفید هستند. به عکس زیر نگاه کنید، اگر به جای برچسب شیشه ای از پرده برای پنجره ها استفاده می کردند این اتاق چقدر کوچکتر به نظر می رسید و شاید حتی باعث آزار شخصی که پشت میز کار می کرد می شد. استفاده از برچسب شیشه مات کن باعث شد تا این اتاق به راحتی از نور طبیعی استفاده کند.

اگر می‌خواهید در فضای متفاوتی مانند اتاق کودک یا حتی یکی از پنجره‌های دفترتان با این برچسب ‌های شیشه مات کن بچسبانید، شرکت های مختلفی هستند که می توانند طرح مورد نظر شما را بر روی برچسب های شیشه مات کن چاپ کنند و پنجره های شما را به یک اثر هنری یا یک تابلوی نقاشی زیبا تبدیل کنند. یکی از این شرکت های معتبر با چندین سال سابقه روبینزو است.

مزیت استفاده از برچسب های شیشه مات کن

مزیت استفاده از برچسب های شیشه مات کن

بزرگترین مزیت استفاده از برچسب شیشه مات کن، سهولت در تمیز کردن و از بین بردن گرد و غبار از روی آنها است. از طرفی جریان هوا را مسدود نمی کند و می تواند نور کافی برای روشنایی محیط را تامین کند. همچنین این برچسب ها کیفیت خوبی دارند و پس از استفاده شاهد کدر شدن و تغییر شکل و رنگ آن ها نخواهید بود.

استفاده از برچسب شیشه مات کن نه تنها باعث می شود میحیط شخص شما حفظ شود بلکه بسته به ضخامت آن با مسدود کردن پنجاه درصد از ورود اشعه های مضر خورشید به داخل  و جلوگیری از گرم شدن محیط از پوسیدگی فرش و مبل جلوگیری می کند. یک برچسب شیشه مات کن مقداری نور خورشید را از خود عبور می دهد و نور داخلی را حفظ می کند و محیط را بزرگتر، روشن تر و دلباز تر می کند و نیازی به پرداخت هزینه های گزاف برای پرده های ضخیم نیست. شما می توانید طرح مورد نظر خود را از دیزاین های مختلف روبینزو سفارش دهید.

اما پس از خرید، حتما دقت کنید این برچسب ها باید به خوبی روی شیشه بچسبند. اگر در مورد نحوه نصب برچسب شیشه مات کن اطلاعات کافی ندارید، می توانید از افرادی که دانش کافی در این زمینه دارند کمک بخواهید. اگر هنگام چسباندن این برچسب ها مشکلی پیش بیاید ظاهر آن ها خراب شده و اثر منفی ایجاد می کند.

هنگام نصب برچسب شیشه مات کن به نکات زیر حتما توجه کنید

نصب این برچسب های شیشه مات کن آنقدرها هم سخت نیست، فقط باید مراحل ساده ای را انجام دهید که در ادامه به شما بیشتر توضیح می دهیم تا بتوانید به راحتی برچسب های شیشه مات کن  را که خریداری کرده اید روی پنجره های منزل یا محیط کاری خود بچسبانید.

پیشنهاد مطالعه: آموزش نصب برچسب شیشه مات کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *