مقالات

آموزش جدا کردن برچسب شیشه مات کن

با رواج استفاده از برچسب های شیشه مات کن در منازل و محل های کار چالش های بوجود می آید و یکی از این چالش ها جدا کردن برچسب شیشه مات کن های آسیب دیده و یا اگر کسی قصد تعویض طرح برچسب خود داشته باشد است. به همین منظور در این نوشته سعی داریم بصورت مرحله به مرحله آموزش جدا کردن برچسب شیشه مات کن را به شما بدهیم.

ابزار مورد نیاز

برای جدا سازی برچسب شیشه مات کن شما به سه ابزار اصلی نیاز دارید که در صورت نبود که سه ابزار شاید بتوان این فرآیند را اجرایی کرد ولی قطعا کار سخت تر خواهد شد.

  • کاردک
  • تیغ یا کاتر
  • سشوار خانگی یا صنعتی

جدا کردن شیشه مات کن

جدا سازی برچسب شیشه مات به دو مرحله تقسیم می شود، مرحله اول جدا کردن برچسب شیشه مات کن و مرحله دوم پاکسازی سطح زیر کار برچسب.

شما باید ابتدا با استفاده از سشوار صنعتی بر روی برچسب سشوار را بگیرید با با ستفاده از باد گرم سشوار چسب برچسب شیشه مات کن کمی شل شود که قابل جدا سازی باشد برچسب و هم زمان با این فرآیند با استفاده از کاردک باید برچسب را به آرامی از سطح جدا سازی کنید. این فرآیند به آرامی باید انجام و قسمت به قسمت برچسب را جدا کنید و نکته مهم این است که هر چقدر برچسب بیشتر با استفاده از سشوار گرم شود راحت تر از سطح جدا می شود.

در مرحله دوم بعد از جدا سازی کامل برچسب از سطح باید با استفاده از کاردک چسب های باقی مانده روی سطح را جمع آوری کنید تا سطح کامل پاکسازی بشود و برای پاکسازی بهتر حتما از مایع شیشه پاک کن یا محلول های شوینده استفاده کنید بر روی سطح تا با کاردک پلاستیکی راحت تر چسب های باقی مانده داخل سطح را پاکسازی کند.

و در آخر

در این نوشته سعی شد بصورت خلاصه و کاربردی مراحل جدا کردن برچسب شیشه مات کن را به شما آموزش دهیم امیدواریم پاسخگوی نیاز شما کاربران گرامی باشد و شما می توانید برای خرید برچسب شیشه مات کن و یا ابزار های نصب و جدا سازی برچسب بصورت 24 ساعته به وبسایت روبینزو مراجلعه کنید و خرید خود را انجام دهید و هر راهنمایی در مورد خرید و یا این آموزش نیاز داشتید با کارشناسان روبینزو در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *