مقالات

راهنمای استفاده از برچسب دیواری در دکوراسیون خانه و محل کار

کاور-برچسب-دیواری

اگر قصد دارید دکوراسیون منزل یا محیط کار خود را کمی تغییر دهید یا می خواهید به دیوارهای خسته کننده اتاق خود جان تازه ای بدهید، می توانید از برچسب های دیواری استفاده کنید. این لیبل ها در طرح ها و شکل های مختلفی تولید می شوند. به راحتی می توانید آنها را به دیوار خود بچسبانید و خواهید دید که چقدر می توانند در طراحی اتاق  و محل کار شما تأثیر بگذارند. در ادامه این مطلب با روبینزو همراه باشید تا راهنمای استفاده از برچسب دیواری را برای شما عزیزان توضیح  بدهیم.

زمان نصب برچسب های دیواری

نصب برچسب دیواری برای اتاق یا محل کار از 10 دقیقه تا 1 ساعت طول می کشد که بسته به طرح ممکن است تا 2 ساعت نصب آن ها زمان ببرد. توصیه گروه روبینزو برای نصب آنها این است که برای طراحی های آسان و راحت برچسب دیواری را خودتان نصب کنید و طرح های پیچیده توسط تیم حرفه ای نصب شود تا کار شما تمیز و بی نقص باشد.

قابلیت شستشو برچسب های دیواری

برچسب های دیواری را شما به راحتی می توانید با مواد شوینده شستشو کنید. می توانید برچسب دیواری مورد علاقه خود را حتی روی دیوارها یا کف حمام بچسبانید. در واقع این برچسب ها به راحتی روی دیوار یا کاشی های کف چسبانده می شوند و کاملا ضد آب هستند.

در هنگام چسباندن برچسب دیواری حتما به نکات زیر توجه کنید

  • برچسب دیواری قادر به نصب روی هر سطح صافی است. بهترین راه برای نصب دیوار رنگ روغن و رنگ پلاستیک است. برچسب دیواری به گچ، مولتی کار و بلکا اگر سطح صافی نداشته باشند نمی چسبد.
  • اندازه برچسب دیواری خود را در مکانی که می خواهید نصب شود مشخص کنید. در استیکرهای عمودی ارتفاع کار و در افقی طول محاسبه می شود
  • لطفا توجه داشته باشید که رنگ برچسب دیواری روشن تر و واضح تر از تصاویر آنها است.

نحوه انتخاب برچسب دیواری

نحوه انتخاب برچسب دیواری برای خانه یا محل کار

هنگام انتخاب یک برچسب دیواری، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که کجا می خواهید برچسب های دیواری را نصب کنید. دانستن این موضوع به شما کمک می کند تا طرح و مدل مناسب آن فضا را انتخاب کنید. برچسب های دیواری طرح های مختلفی دارند اما شکی نیست که همه آنها جلوه ای زیبا و مناسب برای نصب در یک مکان خاص ایجاد می کنند.

هنگام انتخاب برچسب دیواری، مساحت خانه و محل کار خود را در نظر بگیرید. قیمت برچسب ‌های دیواری بسته به اندازه آنها متفاوت است. اگر می خواهید یک دیوار خالی بزرگ را تزئین کنید، می توانید از برچسب های دیواری بزرگ برای پوشاندن کل قسمت استفاده کنید. یا اگر تصمیم دارید برچسب دیواری  را روی قسمتی از دیوار دکوراسیون خانه یا محل کار خود قرار دهید، همیشه می توانید این کار را انجام دهید. فقط دقت کنید که اندازه استیکرهایتان آنقدر کوچک نباشد که در مقایسه با فضای اتاقتان خیلی کوچک به نظر برسد.

انخاب برچسب دیواری برای اتاق پذیرایی

برچسب های دیواری بزرگ بیشتر برای اتاق نشیمن مناسب هستند، به خصوص اگر قسمت زیادی از دیوار اتاق شما خالی باشد. همانطور که در بالا ذکر شد، مطمئن شوید که طراح آن با طراحی داخلی خانه شما مطابقت دارد. به عنوان مثال از طرح هایی در برچسب دیواری خود انتخاب کنید که همان رنگ و طرح در دکوراسیون منزل شما وجود داشته باشد با این روش می توانید بعد از نصب برچسب دیواری ظاهری بسیار شیک و مدرن به دکوراسیون خانه خود ببخشید.

جداسازی و نصب برچسب های دیواری

از آنجایی که امکان چسباندن استیکر دیواری به هر سطحی وجود دارد، باید در نصب برچسب دیواری بسیار دقت کنید. این امر به ویژه برای طرح های ظریف صادق است. ابتدا قسمت زیرین را از هرگونه کثیفی تمیز کنید و پس از چسباندن برچسب به دیوار، آن را با یک پارچه محکم به روی  سطح دیوار بکشید تا به خوبی به محل مورد نظر چسبیده شوند.

بهترین راه برای جدا کردن برچسب دیواری از سطح، استفاده از سشوار است. از آنجایی که سشوار برچسب دیواری را گرم کرده و آن را نرم می کند، به راحتی می توان آن را از روی سطح جدا کرد بدون اینکه قسمتی از برچسب دیواری پاره شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *