مقالات

راهنمای تغییر رنگ کابینت با استفاده از برچسب

کاور-کابینت

همه ما هر چند وقت یک بار احساس می کنیم که نیاز به تغییر در منظره خانه و محل کار داریم. تغییر همیشه در افق است، چه از انتخاب های که سال های پیش داشتیم و چه انتخاب های که در آینده داریم. گاهی اوقات می توان به سادگی این تغیرات را ایجاد کرد مانند رنگ آمیزی یا جا به جای مبلمان و غیره. اما بازسازی بعضی از لوازم می تونه پر هزینه باشه یکی از آنها کابینت ها هستند که نمای اصلی خانه را تشکیل می دهد. ما سعی کردیم در این مقاله یکی از سریع ترین و کم هزینه ترین راه ها را برای تغییر کابینت ها بازگو کنیم.

برچسب های کابینتی

برچسب کابینتی یک نوع روکش است که بر روی درب و قسمت های قابل دید کابینت چسبانده می شود. این برچسب ها در جنس ها، اندازه ها و طرح های مختلفی طراحی شدند تا بتوان در همه جا و هر نوع کابینتی چسبانده شوند.

تنوع برچسب های کابینتی

تنوع در برچسب های کابینت بسار زیاد است به طوری که می توان در مورد هر کدام صحبت ها کرد و نوشت. اما برای راحتی کار آنها را در دسته بندی های مختلفی قرار دادند از جمله :

  • طرح های ام دی اف
  • طرح گلدار
  • طرح های سه بعدی
  • طرح های برجسته
  • طرح های تک رنگ
  • طرح های چوبی
  • طراح های رنگارنگ
  • طرح های مات

تمام طرح ها در وبسایت روبینزو موجود هست و می توانید آنها را مشاهده و با چند کلیک خریداری کنید و سیلقه خود را به طور ارزان و جذاب به رخ دیگران بکشید.

جنس برچسب های کابینت

همان طور که گفته شد برچسب های کابینت نوعی روکش هستند که بروی درب کابینت کشیده می شوند، اما جنس این روکش می تواند نسبت به قیمت برچسب کابینت متفاوت باشد تا کاربرد های بیشتری رو به مشتریان عرضه کنند برای مثال یک روکش از طول عمر بشتری نسبت به جنس دیگری داشته باشد.

از کجا بفهمیم که چه برچسب کابینتی مناسب است؟

نکاتی که برای خرید برچسب کابینتی باشد توجه کنیم تا برچسب مناسبی خریداری کرده باشیم.

انتخاب قبل از خرید

یکی از مزیت های که برچسب های کابینتی دارند این هست که طرح ها و رنگ های مختلفی دارند. اما هر طرحی برای آشپزخانه شما مناسب نمی باشد و مهم است که قبل از خرید طرح و رنگ مورد نظر را انتخاب کنید و حتی مشاوره بگیرید و بعد آن را خرید کنید و مطمئن شوید که برچسب مورد نظر به سبک خانه شما نزدیک است چرا که هدف زیبای است نه زشتی.

ضخامت بالا

ضخامت یکی از فاکتور های مهم برای برچسب های کابینت است. ضخامت برچسب ها باید به گونه ای باشد که تا حدودی از خط و خش جلوگیری کند و به راحتی دچار پارگی نشود. ( نمی توان گفت که برچسبی ضد خط وخشی است و فقط می تواند میزان مقاوت آن را نسبت به ضربه بالا برد)

کیفیت مناسب

به هر حال کیفیت یکی از معیار های اصلی خرید برای هر شخصی است، برچسبی کیفیت مناسبی دارد که از قدرت چسبندگی بالای داشته باشد تا در صورت رطوبت و حرارت جدا نشود. یکی دیگر از فاکتور های مهم در کیفتیت برچسب حفظ رنگ است. زرد شدن و کدر شدن یکی از شخاص های است که کیفیت مصول را به شدت پایین می آورد. کیفیت محصول اگر مناسب نباشد عمر محصول را کاهش داده و باعث هزینه های ناشی از دوباره کاری و غیره می شود.

قابل شستشو

قابل شستشو بودن یکی از آپشن های است که یک برچسب خوب داراست. قابل شستشو یکی از معیار های اصلی برای نظافت و تمیز ماندن آشپزخانه است. قابل شستشو بودن یه این معنی است که محصول به هیچ عنوان اجاره نفوذ رطوبت به بدنه کابینت را نمی دهد و از متریالی باشد که با شستشو رنگ ها و طرح ها کم رنگ نشود.

ابعاد

یکی از سخت ترین بخش های نصب برچسب اندازه گرفتن برچسب است. برچسب ها باید به گونه ای باشند که باعث تجمع برچسب ها نباشد و گوشه ها را به گونه زیبا پوشش دهد. شما می توانید از افراد خبره در مورد نصب و ابعاد آن استفاده کنید.

نصب برچسب های کابینتی

در گام اول با بازکردن دستگیرها و لولا ها شروع می کنیم. در گام دوم سطح را به خوبی تمیز میکنیم تا غبارها و چربی ها از بین بروند. در گام سوم درب را اندازه بگیرید و به اندازه کافی برش دهید تا به اندازه کافی دور لبه ها بچسبد. در گام چهارم بخش کوچکی از کاغذ پشتی را جدا کنید و استیکر را در جای خود بچسبانید. کم کم بقیه کاغذهای پشتی را جدا کنید و در حین حرکت آن را به طرفین صاف کنید. اگر اشتباهی مرتکب شدید، به سادگی پوست خود را بردارید و دوباره شروع کنید. در گام پنجم حباب‌های هوا را می‌توان به طرف بیرون هل داد یا برای حباب‌های کوچک، با یک سنجاق سوراخ کنید تا هوا آزاد شود. در گام ششم برای گوشه های مرتب، با قیچی به صورت مورب گوشه ها را برش دهید. یک دریچه را در گوشه، سپس دیگری را تا کنید. شما با یک اضافه مثلثی کوچک باقی می‌مانید که می‌توان آن را با چاقو برش داد. و درگام آخر درها را به جای خود آویزان کنید، دستگیره ها را دوباره وصل کنید، عقب بایستید و کار مفید خود را تحسین کنید!

مزیت های برچسب های کابینت

یکی از مزیت های اصلی که در مقاله به آن اشاره کردیم مقرون به صرفه بودن است. چرا که شما با کمتر این هزینه می توانید تغییر در آشپزخانه خود ایجاد کنید. شما با استفاده از برچسب های کابینتی می توانید در وقت خود صرفه جوی کنید تا دیگر مطلع این باشید که کی کابینت ها حاضر می شود و از این حرفا. تنوع در محصول و خرید و نصب آسان می تواند یکی از فاکتور ها برای خرید باشد. چرا که می توان در دنیای وب به راحتی طراح را مشاهد و خرید کنید. قابلیت شستشو بودن هم دیگر مزیت است که باعث می شود که هر خانه داری به آن فکر کند.

 

کلام آخر

آشپز خونه قلب هر خونه است و قلب آشپزخونه کابینت هاست. کابینت ها بخشی جدای ناپذیر از هر آشپزخونه است. اما بروز نگهداشتن آن هزینه های زیادی دارد، که با برچسب ها می توان در هر فصل به تغییر در رنگ کابینت ها فکر کنید. و تغییری در آشپزخانه داد. برچسب‌ها دارای صدها رنگ و طرح هستند، بنابراین مطمئناً متناسب با سلیقه خود طرح مورد نظر را پیدا خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *