مقالات

کاربرد های استیکر دیواری در دکوراسیون خانه

استیکر راهی ارزان قیمت و مفید برای تغییر دکوراسیون خانه است. با استفاده از استیکر در دکوراسیون منزلتان می توانید آب و رنگ خوبی به خانه دهید و از زیبایی آن لذت ببرید. استفاده از استیکرها در عین سادگی نکاتی دارد که با دانستنشان راحت تر می توان از آنها استفاده کرد در این نوشته به نکاتی برای استفاده از استیکر در دکوراسیون اشاره کردیم که حتما به دردتان می خورد.

روش های انتخاب استیکر دیواری

  • تصمیم بگیرید که کجا می‌خواهید آن را نصب کنید
  • دانستن مساحت و بزرگی اتاق
  • به نوع فضایی که می خواهید ایجاد کنید فکر کنید
  • انتخاب رنگ
  • سبک طراحی داخلی منزل مبنای انتخاب باشد
  • انتخاب کردن نوع استیکر

پیشنهاد مطالعه: راهنمای استفاده از برچسب دیواری در دکوراسیون خانه و محل کار

 

از استیکرهای مختلف در چه مکان‌هایی می‌توان استفاده کرد؟

استیکرها دارای طرح‌ های فانتزی ویژه‌ ای هستند که در هر جایی از خانه می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. حتی می‌توانید از استیکرهای فانتزی کوچک روی سطوح لوازم آشپزخانه مثل یخچال و کابینت یا روی درب ورودی اتاق‌ها و کلیدهای برق استفاده کنید. به اندازه دیوار دقت کنید و استیکر را با توجه به آن انتخاب کنید. توجه کنید که اندازه استیکر نسبت به دیوار زیاد کوچک نباشد که اصلا به چشم نیاید و یا برعکس طوری نباشد که کل دیوار را با استفاده از یک استیکر بزرگ شلوغ کنید.

اگر می‌خواهید استیکر را در اتاق کودک نصب کنید به او اجازه دهید تا خودش انتخاب کند زیرا کودکان در انتخاب طرح‌های کودکانه و مناسب سلیقه خود می‌ توانند بهتر باشند و به احتمال زیاد طرحی که شما انتخاب می‌کنید با توجه زیاد به جزئیات انتخاب شود که باب میل کودک نباشد.

استیکر دیواری در نشیمن

استیکر دیواری در نشیمن

برای انتخاب استیکر دیواری می توانید با توجه به سبک و تم دکوراسیون خود از استیکر دیواری پذیرایی برای فضای نشیمن خود استفاده کنید. باید توجه داشته باشید که سبک، طرح و رنگ این استیکر حتما با مبلمان شما هماهنگ باشید.

و فضای انتخابی شما برای نصب این استیکر می تواند فضایی مانند دیوار پشت مبل باشد تا به تواند تاثیر خود را در زیبایی فضای شما داشته  باشد.

استفاده از استیکر در آشپزخانه

استفاده از استیکر در آشپزخانه

استیکر در دکوراسیون آشپزخانه می توانند جایگزین مناسبی برای کاشی های بین کابینت ها باشند و می توانید با استفاده از طرح های فانتزی یا شیک جلوه بیشتری به قلب خانه تان بدهید. از آنجایی که استیکر ها قابلیت شستشو نیز دارند گزینه بسیار مناسبی برای فضا های مرطوب آشپزخانه منزل هستند.

استیکرها در اتاق خواب

استیکرها در اتاق خواب

بهترین فضا برای استفاده از استیکر دیواری اتاق خواب ها می باشد. استیکر ها می توانند به سادگی جایگزین کاغذ دیواری در فضای شما باشند همچنین می توانید برای پوشاندن نواقص دیوارها مورد استفاده قرار گیرند، در انتخاب استیکر برای فضای اتاق خواب تان دقت کنید که طرح انتخابی تان همسو با تم دکوراسیونی اتاق خوابتان باشد همچنین توجه داشته باشید که فضای انتخابی برای نصب استیکر ترجیحا نقطه ی کانونی فضای اتاق خواب تان باشد تا ظاهر ویژه ای به دکوراسیون تان ببخشد.

استیکر دیواری برای اتاق کودک

استیکر دیواری برای اتاق کودک

استیکر دیواری در دکوراسیون اتاق کودک بسیار مهم و در عین حال راهی ساده و ارزان برای خوشحالی کودکتان است در انتخاب استیکر اتاق کودک در نظر گرفتن نظر و سلیقه کودک دلبندتان بسیار مهم است و می تواند در روحیه او اثر مثبت و یا منفی زیادی داشته باشد. امروزه استفاده از استیکرهای سه بعدی در دکوراسیون اتاق کودک بسیار باب شده و فضای خاصی در اتاق ایجاد کرده و همچنین بچه ها نیز از آن استقبال خوبی می کنند.

پیشنهاد مطالعه: تغییر دکوراسیون محل کار با استفاده از استیکر های دیواری

راهنمای خرید استیکر دیواری

شما عزیزان می توانید برای انتخاب و خرید استیکر دیواری مناسب منزلتان با مراجعه حضوری و آنلاین به مجموعه روبینزو استیکر مورد نظر خود را انتخاب و خرید نمایید و در کمترین زمان درب منزل خود تحویل بگیرید و مجموعه روبینزو تمامی طرح های دلخواه شما را که امکان چاپ داشته باشد بصورت سارشی می تنواد برای شما تولید و چاپ نماید.

و در آخر

در این نوشته سعی شد تا سطح آگاهی شما را نسبت به کاربرد استیکر های دیواری در دکوراسیون منزل آشنا کنیم تا شما با آگاهی بیشتر و بهتر نسبت به قبل به خرید و استفاده از این نوع از استیکر ها دیواری داشته باشید و در هر زمان سوال و نکته ای در این باره اشتید می توانید از کارشناسان مجموعه روبینزو سوال بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *