مقالات

کاربرد انواع استیکر

انواع-استیکر

استیکر یا وینیل لایه نازکی است که از PVC تشکیل شده است. استیکر ها در تبلیغات تزئین و دکوراسیون شیشه و دیوار مورد استفاده قرار می گیرند. استیکر یک لایه نازک از طرح دلخواه می باشد که یک سمت آن دارای طرح و سمت دیگر دارای چسب است که می توان آن را بر روی سطوح چسباند از استیکرها می‌توان در فضاهای مختلف استفاده کرد و نسبت به دیگر شیوه های تبلیغاتی مانند چاپ بنر و تابلو از کیفیت و ماندگاری بالاتری و همچنین هزینه‌ کمتری برخوردار است. از استیکر ها می توان در محیط های مختلف استفاده نمود برای مثال اگر در داخل آکواریوم از آن استفاده کنید چون قابلیت ضد آبی دارد مشکلی برای آن ایجاد نمی شود و یا اگر بر روی گوشی یا لپ‌تاپ خود نصب کنید بعد از کندن هیچ اثری بر روی آنها باقی نمی ماند. استیکر فقط قابلیت تبلیغاتی ندارد و می‌توان از آن برای تزئین اطلاع رسانی یا بر روی بسته بندی مواد مختلف هم استفاده کرد با توجه به تنوع و گستردگی چاپ استیکر به راحتی می‌توانید استیکر مورد نظر خود را خریداری کرده یا برای چاپ استیکر مورد نظر خود به سایت روبینزو مراجعه کرده و طرح دلخواه خود را سفارش دهید.

انواع استیکر

استیکر ها از دو نوع شیشه ای و شیری تشکیل شده‌اند که در ادامه به توضیح هر کدام می پردازیم.

استیکر شیشه ای: استیکر شیشه ای از دو طرف قابل مشاهده می باشد به همین دلیل به آن استیکر شیشه می گویند این استیکر بیشتر بر روی شیشه های فروشگاه و پاساژ ها استفاده می شود.
استیکر شیری: این استیکر که طرفداران بسیار زیادی دارد پس زمینه ای سفید رنگ دارد و از پرکاربردترین انواع استیکر می باشد ولی دیگر مثل استیکر شیشه ای از دو طرف قابل رویت نیست.

استیکرهای موجود در سایت روبینزو به چهار دسته تقسیم می شوند که در ادامه به توضیح هر کدام می پردازیم:

استیکر دیواری

استیکر دیواری طرح ها و رنگ های مختلفی دارد و محصولات آن گستردگی فراوانی دارند تا با سلیقه های گوناگون سازگار باشد. استیکرهای دیواری تاثیر بسزایی در زیبایی دکوراسیون خانه یا محل کار شما دارند و با توجه به نصب آسان آن از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شده اند. به جز زیبایی، استیکر دیواری می‌تواند نا زیبایی های و ناهمواری های بر روی دیوار را نیز پنهان کند مثلا شما می توانید با استفاده از آن سوراخ، خط خوردگی و خراش های روی دیوار را بپوشانید و دیوار را زیباتر و چشمگیر تر کنید. ابعاد استیکر دیواری متفاوت می باشد و می توانید با توجه به محل نصب و ابعاد آن را انتخاب کنید.

اکسسوری دکوری

اکسسوری دکوری می ‌تواند پس زمینه زندگی شما را زیباتر کند، می تواند مهمانی هایتان را سرگرم کننده تر، بچه های شما را شادتر و آرامش شما را بیشتر کند. اکسسوری دکوری بخش مهمی از دکوراسیون خانه شما می باشد. شما می‌توانید با استفاده از آن سلیقه و علاقه خود را به دیگران نشان دهید.

اسکین کارت بانکی

اسکین کارت بانکی یک لایه کاغذی یا برچسب است که روی کارت بانکی نصب می شود. اصلی‌ترین کاربرد اسکین کارت بانکی جلوگیری از پاک شدن اعداد و اسامی روی کارت بانکی و جایگزین کردن طرح های ساده کارت بانکی با طرح ها و رنگ های مختلف می باشد. همچنین شما می توانید با استفاده از اسکین کارت بانکی خلاقیت و سلیقه خود را به دیگران نشان دهید.

کیوت استیکر

کیوت استیکر از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است و با توجه به طرح های جذاب و بامزه میان کودکان و نوجوانان طرفدار های زیادی پیدا کرده است از کیوت استیکر معمولاً برای تزئین و زیبا کردن لپ تاپ موبایل کیف و غیره استفاده می شود. این استیکر قابل شستشو می باشد و همچنین بعد از جدا کردن اثری بر روی اجسام باقی نمی ماند.

نکاتی در مورد استفاده از استیکر ها

قبل از نصب، ابتدا محل چسباندن استیکر شسته شده و سپس استیکر نصب شود و باید با استفاده از کاردک پلاستیکی آب زیر استیکر را بگیریم تا از ایجاد حباب جلوگیری کند. اگر قرار است در فضای باز مثل روی اتومبیل آن را بچسبانید باید از جنس مرغوب استفاده کنید چون باید در برابر گرما و رطوبت مقاومت لازم را داشته باشد. همچنین در انواع شستشو ها هم دوام لازم را داشته باشد همچنین جوهر استفاده شده در در استیکر هم باید مرغوب باشد چون جوهر نامرغوب بعد از دو الی سه هفته در اثر عوامل محیطی یا شستشو پاک می شود. تمام استیکر های موجود در سایت روبینزو از بهترین جنس و جوهر تولید شده اند و شما می توانید با مراجعه به سایت استیکر مورد علاقه خود را پیدا و اقدام به ثبت سفارش نمایید.

جمع بندی

در این نوشته سعی کردیم شما را با انواع مختلف استیکر و کاربردهای آن آشنا کنیم در حال حاضر سایت های محدودی این استیکر های جذاب را ارائه می دهند شما می توانید با مراجعه به سایت روبینزو انواع ابعاد مختلف این استیکر ها را مشاهده کنید تمام استیکر های موجود در سایت از بهترین جنس و جوهر تولید شده اند. شما می توانید استیکر مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت سفارش دهید و درب منزل دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *