مقالات

معرفی استیکر کاشی به جای خود کاشی

از کاشی و سرامیک برای پوشش دادن دیوارها استفاده می‌شود و همیشه طرح‌های اون بعد از مدتی تکراری و باعث دلزدگی شما خواهد شد، و به فکر ایجاد تغییرات می‌افتید، ایجاد تغییرات هم خرج و مخارج زیادی دارد اما همیشه یه راه‌حل کم‌هزینه و اقتصادی وجود دارد، استیکر کاشی اون راه‌حل کم‌هزینه و اقتصادی است. این استیکر با قیمت مناسب و مزایایی که داره می‌تونه گزینه خیلی خوبی برای تعویض طرح و رنگ قدیمی، کاشی‌های خانه شما باشد. ما تو این مقاله قصد داریم به ‌صورت کامل در مورد استیکر کاشی، موارد استفاده و مزایای اون صحبت کنیم در ادامه همراه ما باشید.

 استیکر کاشی چیست؟

یک کاشی با هر کیفیتی بعد از گذشت چند سال درخشندگی و نمای اولیه خودش رو از دست می‌دهد، استیکر کاشی یک نوع پوشش به‌جای کاشی هست که به ‌راحتی روی کاشی‌های آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی نصب می‌شود. طرح‌ها و اندازه های این استیکر به اندازه کافی متنوع و گسترده هستند، و شما می‌تونید به ‌راحتی با استفاده از این استیکر طرح و رنگ‌ تازه‌ای به محل مورد نظرتون بدید.

 موارد استفاده از استیکر کاشی

  •  آشپزخانه

اولین و مهم‌ترین بخشی که می‌شود از استیکر کاشی در آن استفاده کرد آشپزخانه هست، چون همیشه کاشی‌های اون با قطرات چربی و آلودگی های دیگه کثیف می‌شود. اگر کاشی های آشپزخونه شما کهنه یا آسیب دیده شده، راه‌حل شما استفاده از استیکر کاشی است و با توجه به طرح‌ها و رنگ‌های مختلف این استیکر شما می‌تونید به‌راحتی استیکر کاشی مورد نظرتون رو انتخاب کنید و زیبایی خاصی به آشپزخونه خودتون بدید، بهتره برای استیکر آشپزخانه از نوع ضخیم‌تر این استیکر استفاده کنید.

  •  سرویس بهداشتی

از استیکر کاشی می‌تونید برای تغییر دیزاین یا پوشش کاشی‌های کهنه و ترک خورده سرویس بهداشتی استفاده کنید. شما می‌تونید بدون هزینه تعمیرات و قیمتی مناسب این استیکرها رو تهیه کنید، و اون رو بر روی کاشی‌های سرویس بهداشتی نصب کنید.

  •  حمام

به‌خاطر رطوبت بالای حمام باید استیکری تو این محل استفاده ‌کنید که کیفیت بالایی داشته باشه، و رطوبت محیط روی اون تاثیری نداشته باشه. مهم‌ترین دلیل استفاده از استیکر کاشی در حمام تغییر دیزاین و یا پوشش کاشی‌های کهنه و ترک خورده است، شما می‌تونید با استفاده از طرح‌های مختلف این استیکر جلوه خاصی به حمام خانه خودتون بدید.

 

 مزایای استیکر کاشی

استیکر کاشی مزایای زیادی داره و آگاهی از مزایای اون باعث می‌شه، تا راحت‌تر و مطمئن‌تر درمورد خرید و استفاده از این استیکر تصمیم‌گیری کنید. از مهم‌ترین مزایای استیکر کاشی می‌شه به موارد زیر اشاره کرد:

نصب آسان: این استیکر روی سطح کاشی چسبانده می‌شود و نیاز به ابزار خاصی برای نصب ندارد، به ‌همین دلیل نصب این استیکر آسان بوده و بدون نیاز به نصاب شما می‌تونید با دنبال کردن چند مرحله ساده اون رو نصب کنید.

جلوگیری از اتلاف وقت: اگر شما به ‌جای استفاده از استیکر کاشی تصمیم به تعویض کاشی و ترمیم آن بگیرید مدت زمان زیادی برای نصب آن نیاز دارید، ولی اگر از استیکر کاشی استفاده کنید نیازی به انجام مراحل سخت و دشوار نیست و توی مدت زمان کمی می‌تونید به‌راحتی اون رو نصب کنید و از هدر رفتن زمان جلوگیری کنید.

قیمت مناسب: یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استیکر کاشی قیمت مناسب اون هست و شما می‌تونید با کمترین هزینه این محصول رو تهیه کنید، و همچنین بدلیل نصب آسان این استیکر هزینه نصب هم در کار نخواهد بود.

نگهداری آسان و شست‌وشو: استیکر کاشی در مقایسه با روش‌های دیگه به مراقبت خاصی نیاز نداره و نگه‌داری و استفاده از اون خیلی آسون هست، همچنین به راحتی قابل شستشو می‌باشد و دچار خرابی‌هایی که نیاز به تعمیرات خاصی داشته باشه نمی‌شود.

جداسازی آسان: شما می‌تونید هر زمان که خواستید به‌راحتی این استیکر رو ازسطح کاشی جدا کنید، و استیکر بعدی را بدون هیچ دغدغه‌ای نصب کنید.

 

 

 آموزش نصب استیکر کاشی

قبل ‌از نصب استیکر کاشی باید بدونید استیکر موردنظر شما برای اون سطح مناسب است یا نه مثلاً چقدر در معرض رطوبت و دمای بالا قرار داره.

  • برای نصب استیکر کاشی نیاز به یه سطح صاف و تمیز دارید، حتی کوچک‌ترین کثیفی یا برآمدگی باعث از بین رفتن زیبایی استیکر می‌شود. ( شما می‌تونید با سمباده سطح رو برای نصب آماده کنید)
  • جاهایی مثل پریز برق که نیاز به استیکر ندارند رو از قبل مشخص کنید و برش دهید.
  • محافظ پشت برچسب را بکنید و بدون اینکه هوا بین سطح و استیکر قرار گیرد استیکر کاشی را نصب کنید.
  • از گوشه‌ یا کف شروع به نصب کنید و استیکرها را با نظم مشخصی بچسبانید.

 انواع استیکر کاشی براساس متریال

استیکر کاشی به دو حالت مختلف ساخته می‌شود:

استیکر کاشی ضدآب: این نوع استیکر کاشی در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم هست و این قابلیت مهمی می‌باشد، چون شما تو هر سطحی بخواهید این استیکر را نصب کنید در معرض آب قرار دارد مثل سرویس بهداشتی، حمام یا پشت سینک آشپزخانه.

استیکر کاشی نسوز و ضد حرارت: برای فضایی مثل پشت یا نزدیک اجاق گاز این نوع استیکر بسیار مناسب است، این استیکر همان‌طور ‌که از اسمش پیداست نسوز است و در برابر حرارت مقاومت زیادی دارد.

 جمع‌بندی

ما تو این مقاله سعی کردیم درباره استیکر کاشی، مزایا و نحوه‌ی نصب استیکر کاشی صحبت کنیم. به ‌صورت خلاصه استیکر کاشی یه نوع پوشش برای کاشی‌های کف و سطوح صاف است و شما می‌تونید با هزینه کم و نصب راحت از این استیکر استفاده کنید. نکته‌ای که هنگام خرید این استیکر باید بهش توجه کنید کیفیت استیکر است، اگر از استیکرهای تقلبی و بی‌کیفیت استفاده کنید باعث زشت شدن جلوه فضای مورد نظرتون خواهد شد. اگر قصد خرید این محصول کاربردی را دارید پیشنهاد ما به شما خرید از سایت فروشگاه روبینزو هست شما می‌تونید این محصول را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب از سایت فروشگاه روبینزو سفارش بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *